tisdag 20 oktober 2015

Fast på Strandbodkilen...


Egentligen skulle jag åkt inlines med sonen till förskolan igår morse men han bestämde sig för att sova lite extralänge. Det resulterade i att jag var tvungen att ta bilen till förskolan. Det var då jag såg den här lilla incidenten i korsningen Väderkvarnsgatan och Strandbodkilen. Ännu ett högt fordon hade underskattat sin höjd. Det börjar bli många fordon som gjort det. Undrar om man inte hade kunnat gräva lite djupare för att broarna skulle ha haft fri höjd så att säga, att alla möjliga fordon skulle ha kunnat ta sig den här vägen. Bara en fundering.

Bilderna har jag lånat av en kompis som också befann sig i samma korsning, ganska samtidigt som jag, dock inte med bil. Ja, i fall ni undrade varför jag har såna här bilder trots att jag körde bil.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar