måndag 21 juni 2010

Fynda på Vaksala torg















Jag var på väg hem i lördags och upptäckte att man försöker starta IKEA på Vaksala torg. Eftersom den här affären inte finns på riktigt så bestämde jag mig för att täcka kundens ansikte i äkta kvällstidningsstil. Personen i bilden verkar prata i sin mobiltelefon, samtidigt som hon inspekterar bordet noga. Kanske försöker hon övertala sin partner att komma med bilen och hämta både henne och bordet. Köpläget för kunden på den översta bilden är ungefär "Det här bordet ser bra ut, jag behöver nog ha det"

På bilden nedan har köpbeteendet förändrats till "Jag vill verkligen ha bordet och om inte du kommer och hämtar oss så sitter jag här hela natten". Ja, på söndagmorgon var bordet borta...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul observation! =)

Skicka en kommentar