tisdag 18 augusti 2015

Livaktig bouleverksamhet

Bild av ApiZoom, Creative commons, flickr.com

Ibland har man idétorka så här på sommaren, och då händer det ganska ofta att jag googlar på Fålhagen och nyheter. Tyvärr hittar man oftast inte så mycket nytt (därav att vi startade den här bloggen från början), och så heller inte idag. Men idag kom jag till PRO Fålhagens hemsida av någon anledning, och vad jag minns så kände jag nog inte ens till att PRO har en avdelning här i Fålhagen. Men de verkar vara en aktiv avdelning, och satsar bla på teaterhöst nu efter sommaren. Efter lite googlande så kom jag snabbt fram till att även SPF Seniorerna (en annan pensionärsförening) har en avdelning i Fålhagen (SPF Almtuna), som enligt hemsidan har en "livaktig bouleverksamhet". Det verkar vara de som spelar boule på Fålhagens IP! Det ser alltid så trevligt ut när man passerar där.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar