söndag 10 januari 2016

Diverse tankar...


Jag har haft lite extratid att umgås med sonen. Igår var vi ute på cirkuslekparken och lekte i snön och åkte lite pulka. Helt fantastiskt var det och sonen gillade det också. Idag var vi nere i Sunnersta och åkte pulka och grillade korv och gick på balansbanan där i skogen, alldeles intill naturstigen. Underbara dagar har det varit. Sonen gillar att pulsa i snön och härja ute. Kanonbra! Men det var när jag kom hem när jag tänkte på följande: Går det att grilla någonstans i Fålhagen? Alltså jag menar bredvid en park eller grönområde? Finns det sådana möjligheter?

Snart ska vi flytta från Fålhagen, men kommer nog att besöka cirkuslekparken ganska ofta för sonen tokgillar platsen. Så egentligen: Är det någon som vet om det går att grilla någonstans i närheten där?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har för mig att det finns grill vid Cirkuslekplatsen? På andra sidan gräsmattan, vid bänkarna. Kan ha fel..

Juuso sa...

OK, måste kolla där i helgen. Tack!

Skicka en kommentar