söndag 31 januari 2016

Ett vardagsinlägg...


Jag har lite svårt att hantera det här med att man ibland faktiskt måste diska. Det är ingenting som jag längtar efter. Ingen gen inom mig som bara skriker att här måste det diskas. Jag vet att det finns sådana människor. Dem observerar jag nyfiket, bara för att i nästa stund undra vad det är som driver dem att t.ex. städa även på jobbet (trots städning ingår och utförs av ett företag). Nej, eftersom jag saknar den onaturliga städgenen så måste jag motivera mig till att göra saker. På bilden ovan ser du hur jag motiverar mig till att ta itu med diskberget. Champagnen (lite sött är det men det går, föredrar annars torra drycker) köpte jag på bolaget och den där fantastiska bakelsen till vänster hittade jag på Ica Torgkassen. Den är helt fantastiskt god, särskilt tillsammans med kaffe! Jag kommer att sakna Torgkassen och deras fantastiska sortiment när vi flyttar från Fålhagen och det blir längre till bolaget också. Jaja..man kan inte få allt...

På tal om att sakna motivation till att göra saker. Att städa är rätt så meningslöst ibland. På bilden nedan ser du ett rum som bara tio minuter innan såg städat ut...



0 kommentarer:

Skicka en kommentar