lördag 12 september 2009

Den stressade stadsdelen?




















Igår såg jag detta i Fålhagen. Någon hade glömt sin kladdkaka på bagageluckan. Eller är det kanske så att en annan person använt bagageluckan som papperkorg? Om det är så att man glömt sin kladdkaka på bagageluckan så misstänker jag att man aldrig kommer på att man gjort det. Skulle det visa sig att någon använt bilen som papperskorg så har jag full förståelse för den personen också för det finns absolut inga papperskorgar här i Fålhagen! Jag funderar på att mata in alla Fålhagens papperskorgar på Google Earth. Jag tycker dock att det är väldigt rent här jämfört med många andra stadsdelar, kanske beror det på att det inte finns möjlighet för folkat missa papperkorgen när de ska kasta nåt.

1 kommentarer:

hanna sa...

haha fålhagen verkar roligt o bo i. kanske skulle kollat in nån av de där lägenheterna som ni la upp!! =)

Skicka en kommentar