fredag 25 september 2009

Lyckan

Idag var jag på promenad för att utforska de östra delarna av Fålhagen, och hittade då den enormt idylliska Hammarbygatan. Det var som ett Wisteria Lane (fast mycket mysigare) fyllt av söta små hus med vackra trädgårdar. Och mitt i alltihop låg det lilla kvarteret Lyckan. Kan det bli mer Astrid Lindgren-aktigt mitt i en stad?

Hur som helst så råkar jag veta att på söndag är det loppis i Lyckan. Så om någon vill fynda prylar och samtidigt titta på detta fina område, så bege er dit mellan 12 och 15: http://www.lokus.se/Exp_SearchKopSalj_all.asp?cgProductId=3820614

Sedan såg jag även affischer om att Bengts Nöjesfält kommer till Fålhagens IP denna helg, faktiskt redan idag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ni får jättegärna komma o hälsa på nästa vecka. vi kan ju höras=) /hanna

Skicka en kommentar