måndag 14 december 2009

Kaffesugen Fålhagsbo















Här har någon som verkligen gillar kaffe hittat ett bra ställe att göra sig av med sina kaffekoppar. Imorgon ska jag kolla om kopparna blivit fler eller inte. Det vore intressant att veta vem som ligger bakom koppkuppen. Personligen så förstår jag den här kaffedrickaren, skulle han eller hon inte göra sig av med sina tomma koppar här så finns det väldigt få papperskorgar i Fålhagen! Frågan är dock, är personen på väg till eller från Fålhagen. Det kryllar inte direkt kaféer här i Fålhagen så jag får kolla vilket kafé kopparna kommer ifrån. Om det är någon som är intresserad och har pengarna att starta ett kafé här i Fålhagen så finns det en lokal till salu i korsningen St Göransgatan och Ymergatan. Senast jag kollade så kostade den 2,1miljoner och hade en hyra på nästan 11 000kr.

2 kommentarer:

hanna sa...

är det inte statoilmuggar? =)

Juuso sa...

Jag vet inte...Just nu är de väldigt insnöade :).

Skicka en kommentar