tisdag 13 april 2010

Nya stationshuset

Jag tänkte passa på att lägga ut några bilder jag tog inifrån nya stationshuset efter invigningen igår. Nu har jag förresten (apropå ingenting) äntligen ändrat tidsformatet i vår blogg från Stillahavstid till CET :).











I stationshuset finns förutom UL:s och SJ:s information bland annat ett apotek, Pocketshop, och en sushirestaurang. Känslan jag fick av stationshuset är rent och fräscht (hoppas att det förblir så) och genomtänkt snygg design. Pyramiderna i taket matchas av trekantiga bänkar under dem, och längre in står jättesnygga randiga bänkar. Och hissen är täckt av någon slags citat i olika färger, men jag hann tyvärr inte titta närmare på den eftersom det var så mycket folk som trängdes i huset denna dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar