onsdag 16 december 2015

Bråk vid nya restaurangen

Soulfood steakhouse vid Vaksala torg har bytt namn. Irriterande nog kan jag inte komma på det nya namnet, nu när jag ville berätta att det var ett bråk i parkeringsgaraget i anslutning till restaurangen idag vid 15-tiden. Bråket var enligt UNT mellan personer som är involverade i restaurangbranschen.

Jag försökte googla fram namnet på restaurangen, men det enda jag fick fram var Soulfood steakhouse och Pizzeria Venedig, som var dess tidigare namn :).

3 kommentarer:

Stridsfotografen sa...

Igen?! Den heter fortfarande Pizzeria Venedig i min telefonbok.

Stridsfotografen sa...

Dido's... skulle den ha heta. Men den stänger tydligen vid årsskiftet. Köpte (min sista) pizza där igår och fick reda på det när jag frågade om namnbytet. Oklart vad som kommer att inrymmas i lokalen framöver.

Juuso sa...

Tack! Inte lätt att hänga med med alla namnsbyten. Det är fler verksamheter som flyttat från huset på sistone. Kanske att man äntligen påbörjar renoveringen av huset...

Skicka en kommentar