tisdag 20 april 2010

Uppsala 86ers


















Jag var ute på ett distanspass som jag valde att springa runt Fålhagens IP. Det kryllar verkligen löpare där och överhuvudtaget i Fålhagen. Stadsdelen verkar vara löpargalen när inte snön ligger i vägen. Hursomhelst så såg jag en ring av stora män mitt i Fålhagens IP. Det tog ett tag innan jag kunde fatta att det var Uppsala 86ers som precis haft ett träningspass och de höll på att gå genom några detaljer. Jag lunkade runt IP:n, tillsammans med många andra. Uppsala 86ers spelarna var inte intresserade av långdistanslöpning :). Däremot kommer de att spela sina tre första hemmamatcher på Österängens IP! Den första matchen för seniorer är den 9 maj och jag kommer att vara där och heja på ännu ett uppsalalag till framgång. Vill du läsa mer om Uppsala 86ers så rekommenderar jag den här länken: http://www.klubben.se/86ers/start.html

0 kommentarer:

Skicka en kommentar