måndag 21 april 2014

Shellrånare i Fålhagen!

24 UNT ingår inte längre i vårt tv-paket så jag har inte hållit koll på vad som hänt i  t.ex. Blåljus, 23 UNT:s egen variant av Efterlyst. Ett mycket bra program faktiskt. Men jag hade totalt missat att vi har haft ett rån på Shellmacken här i Fålhagen och att rånaren flytt djupt in i Fålhagen. Någon form av lokalkännedom om Fålhagen måste rånaren ha haft för att hamna från Shellmacken till Liljegatan för jag brukar ju springa runt de här trakterna och det är nog inte helt självklart att jag hade hittat från Shellmacken till Liljegatan bara så där så antingen har rånaren god kännedom om Fålhagen eller så har han rekognoserat i området innan rånet. Kolla länken nedan och se om du känner igen rånaren eller om du har sett någonting konstigt. Det brukar ändå inte vara så många som är ute i Fålhagen runt de här gatorna. På kartan ovan har jag försökt rita lite alternativa vägar för rånaren att ta för att hamna till Liljegatan för jag kände igen byggnaderna på klippet. kan du hjälpa polisen? Om ja, hör av dig till polisen om den här rånaren.


http://www.unt.se/24unt/?clip=3103361

0 kommentarer:

Skicka en kommentar