tisdag 4 augusti 2009

Cityharar och en lekpark




















Det är så underbart att bo mitt i stan och ändå ha så nära kontakt med naturen. Flickvännen hade sett en räv här. Själv har jag bara sett harar. De här två såg jag på en gård nära där jag bor och så senare när man hade klippt gräset här, så såg jag samma, eller jag tror i alla fall att det var samma harar på en annan gräsmatta på en annan gård, långt bort. Jag tycker att det är jättehäftigt med cityharar :). Jag hade tänkt mig skaffa ett par kaniner men nu behöver jag inte göra det, då jag har äkta vara skuttande på gräsmattan.

Sedan har jag hunnit testa lekparken bakom Tripolis :). Det är en härlig park med saker som även nyktra vuxna kan njuta av då den här parken har åtminstone tre saker som klarar av en normalviktig man! Klätterväggen där är dock ingenting som jag rekommenderar om man har tendenser att komma hem onykter en fredagkväll.

1 kommentarer:

Niina sa...

Klätterväggen är ju läskig! Jag var rädd när jag satt uppe på toppen. Jag ska sluta klaga på att alla lekparker är så barnsäkra nuförtiden, för denna är inte det:).

Skicka en kommentar