lördag 29 augusti 2009

Hästar i Fålhagen















Det var mycket folk på Vaksala torg idag. Livgardet var på besök och red genom stan.
De avslutade sin parad på Vaksala torg och där var det mycket folk som var intresserade både av musiken och hästarna. Kanske fanns det några som även ville veta hur man får sådana där fina blåa kläder :). Jag tycker att det var fascinerande att se dem spela och rida samtidigt för
jag kan varken eller.

På den nedersta bilden rastar man fyra stycken ADHD-hästar vid sidan av. Eller så är det de här hästarna som skulle doneras till Föreningen för den Beridna högvakten :). Hursomhelst, det var en intressant dag.

Jag fick även bekräftat att jag synts till alldeles för lite i trappan då grannen inte kände igen mig :).

Sedan läste jag på UNT-Fridas blogg vad som kan hända när två statliga bolag motarbetar individen :).


1 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar gottsunda artikeln i unt idag!! =) det är frligt att bo där, även om dom ville nedtona det och säga att man inte ska tycka att det är så./ Hanna

Skicka en kommentar