tisdag 6 oktober 2009

Dörrar i Fålhagen

Jag hittade en så snygg poster på nätet! Dörrar i Fålhagen (http://www.wartoft.nu/galleri/falhagen/). Den vill jag ha! Visst har jag tänkt på att det finns massor av fina hus här, men just dörrarna har jag inte funderat så mycket på. Men nu ska jag absolut ut på dörrspaning. Kanske ska besöka alla dörrarna på planschen? Lite nördigt, men det vore kul. Eller så kanske jag ska fota fler snygga dörrar och lägga upp här på bloggen. Vår ytterdörr är tyvärr ful. Typisk massproducerad-mitten-av-förra-seklet-dörr.

2 kommentarer:

hanna sa...

ja,leta upp dörrarna, det verkar ju jättehäftigt! så kan du dels fota dom, dels dina favoriter!

läskig dröm du hade också ju! fattar inte vad man får allt från... det är inte precis nåt man tänker på innan man drömt det...

hanna sa...

erhm, lustigt att ordet jag skulle skriva in på förra inlägget, för att få publicera var "unkil". typ som unkill. som låter som nåt med döden. på tal om våra drömmar...!

Skicka en kommentar