onsdag 29 april 2015

Allting är inte modernt i Fålhagen


Ja, i slutet av förra året gick jag runt Fålhagen med en barnvagn. I helgen ägnade jag mig åt att gå runt med en son i bärsele och en hund i koppel. Det var hunden som behövde frisk luft och utrymme att uträtta sina behov. Jag kanske sa någonting om att vi skulle kunna testa Pampers på hunden också...men det gillade hunden inte. Att vara ute var tydligen minst halva poängen med det hela.

Hoppsan, där blev jag väl lite ofokuserad. Nej men allting är inte supermodernt i Fålhagen. Jag hittade den här pärla i hjärtat av Fålhagen. Huset skulle behöva lite ROT-avdragsgillt arbete. På tal om det, så glöm inte att deklarera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vet ni möjligtvis när majbrasan på Fålhagens IP börjar ikväll? Har letat runt på nätet, men hittar ingen tidsangivelse.

/ Johan

Juuso sa...

Hej! Såg kommentaren först nu. Tyvärr så hittade jag inte någon tid för brasan heller. Men när vi gick förbi där kl. 21 så var man så att säga klar med brasan. Den var liten i år.

Skicka en kommentar