söndag 14 mars 2010

Tomas Ledin och Musikens hus















Upptäckte att Tomas Ledin besökte Musikens hus i fredags och det hade jag totalt missat. Frusterad över detta surfade jag in på Musikens hus kalendarium för att se vilka artister kommer och besöker stadsdelen framöver. Här kommer ett axplock av det jag tycker verkade intressant:
26 mars - Queenshow!
2 april - After Dark med Babsan
25 april - Mia Skäringer: Dyngkåt och hur helig som helst
28 april - Jill Johnson!!! (tillhör de absoluta favoriterna hemma hos mig!)
18 oktober - John Cleese - kanske fortfarande rolig?


Avslutningsvis tycker jag att Uppsala Konsert och Kongress har en väldigt avskalad hemsida vilket jag tycker är jättesynd. Hemsidan ser ut att vara från tiden när man kodade i Front Page och var jättestolt när man lyckades placera bilden där man hade tänkt sig att bilden skulle vara.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar