torsdag 12 mars 2015

Den skitande hunden är funnen...


I glaset till vänster ser du Moonshine (lagligt framställt) och i glaset till höger ser du någon öl från Öl- och Whiskymässa där jag var. Det var typ första gången jag besökte Fyrishov :). Nåväl, det jag tänkte skriva om att jag nu har sett en potentiell hund som faktiskt kan vara skyldig till att ha skitit precis framför förardörren på min bil någon gång i vinter för i söndags såg jag en hund som tämligen ogenererat ställde sig på föreningens gräsmatta och sket. Mycket. Sjukt mycket! Och inte var det världens största hund heller. Jag noterade att paret som rastade hunden plockade efter sig...annars hade jag nog blivit...galen. Hunden och dess ägare är fortfarande misstänkta för vinterskitningarna. Återkommer om jag lyckas skaffa bevis på brott :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar