tisdag 31 mars 2015

"Mindre omtyckt förening"

När jag läste senaste numret av Bostadsguiden hittade jag en 4,5:a på Oxelgatan i Fålhagen, som jag började undra varför den var så billig. Den kostar 2 695 000 kr trots sin storlek, öppen spis, balkong, mm. Men sen såg jag det - det är en "mindre omtyckt förening". Hahaha, stackars mäklare som inte kan kommatera rätt.

Funderar på att skicka in mitt fynd till Landet runt på SVT, men jag vet inte... De tog ju inte in mitt förra fynd från UNT som ni ser här nedan. Jag kanske har för sjuk humor, för när jag lade ut den på facebook och skrev "Jag trodde att vi hade fackliga processer för löneförhandlingar även i Stockholm" så gillade nästan ingen :). Ursäkta mina sjuka humor, men jag tyckte att felet var kul trots tragedin, eftersom UNT på sistone har missat att ändra ort/land för nyheterna alldeles för ofta.  Ingen annan som tycker att det är kul?


1 kommentarer:

Unknown sa...

"Omtyckt mindre förening" kanske skulle locka bättre? Även jag skrattade när jag såg annonsen.

Skicka en kommentar