måndag 5 maj 2014

Radhus till salu på Björkgatan

Vilket sammanträffande :)! I förrgår promenerade vi förbi Björkgatan och gick då in bland radhusen där. Jag sa att jag aldrig hade sett något radhus till salu där och att jag därför inte visste något alls om deras utseende och pris. Idag när jag satte mig och kollade hemnet så vad ser jag om inte ett radhus på Björkgatan :). Så nu vet jag prisläget: det här radhuset kostar 3 995 000 kr, och då är det å ena sidan stort (138 kvm) men å andra sidan inte renoverat på ett tag (vad det ser ut som av tapeter och golv). Här är länken, men gå in snabbt för det säljs säkert snart så het som marknaden är just nu i Fålhagen. Det är ju helt sjuka priser på lägenheter nu tycker jag. http://www.hemnet.se/bostad/radhus-138m2-falhagen-uppsala-kommun-bjorkgatan-3-a-6197825.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar