onsdag 7 maj 2014

The Niles - en fålhagenbo

Huset på bilden har ingenting med inlägget att göra

Jag har letat efter en fålhagenbo som skulle vilja berätta om sitt liv. Det är inte så lätt men kanske att det här inlägget får någon eller några att kontakta oss så att vi skulle kunna skriva t.ex. en sommarserie om fålhagenbor. Det har jag tänkt på i flera år nu. Av en slump, medan jag googlade på saker kring student-VM i amerikansk fotboll så hamnade jag på en blogg som handlar om en fålhagenbos vardagsliv. Helt fantastiska bilder och några rader om livet. Jag ska lägga länken till bloggen på vår blogg också. Jag gillar de fantastiska bilderna! Surfa in på: http://theniles.se/



2 kommentarer:

Niles sa...

Tack för ett fint inlägg! Ställer naturligtvis upp om ni vill göra en serie om fålhagenbor som bloggar - jag känner mig ärad om ni vill ha med lilla mig! La även upp ett litet tack på min blogg till Er!!

Juuso sa...

Tack själv en härlig blogg! Du har helt fantastiska bilder på din blogg! Vi ska försöka locka fler fålhagenbor att vilja berätta om sig själv. Hade tänkt mig en sommarserie om fålhagenbor men vi får se om det blir nåt. Annars får vi börja med dig och utveckla det hela därifrån. Återkommer!

Skicka en kommentar