måndag 2 november 2015

Jag och UKK


Det är väl bra så här i början av november att botanisera vad det är för kulturevenemang som bjuds på UKK den närmaste tiden. Mitt i mörkret, när solen släckts och det enda man ser när man stiger upp är mörkret och när man drar från jobbet så är det också mörkt. Hemskt. Då behöver man se till att få i sig D-vitaminer och kanske lite kultur. Därför har jag bläddrat i UKK:s sortiment. Är inte du intresserad av samma saker som jag så klicka på länken här:
http://www.ukk.se/se-lyssna/

Jag har valt ut följande höjdpunkterna som jag ska försöka gå och uppleva (nåt i alla fall), om det funkar med barnvakt och sånt osv.

Hasse Andersson den 13 november.

Carmina Burana den 15 november.

Carola den 18 november

Bo Kaspers Orkester den 19 november

Tomas Ledin och Niklas Strömstedt den 22 november

Anders Jansson den 29 januari 2016



0 kommentarer:

Skicka en kommentar