söndag 26 december 2010

Salem Al Fakir och andra som kommer till Katalin




På bilden ser du luciatågets turnébuss som stod utanför UKK på luciadagen. Snöigt var det redan då och jultomten skulle ha kunnat till Fålhagen under hela decembermånaden 2010 men han är nog lite traditionell av sig. Jag kollade förra årets blogginlägg och då kom snön runt den 16 december så att i år kom snön väldigt tidigt. Jultomten kanske har rent av problem med att ta sig fram och kanske var han tvungen att satsa på lite lättare julklappar som inte fastnade i snön. Därför har du kanske lite extra pengar just nu som du vill investera i någonting trevligt. Här kommer mina förslag...
Idag blir det en sammanfattning av Katalins artistlista för de sista dagarna av 2010 och så mycket av våren 2011. Här kommer listan med artister som jag skulle kunna tänka mig gå se på Katalin.
27 och 28 december 2010 Salem Al Fakir.
12 januari 2011 Thorsten Flinck
3 februari 2011 Petter
6 mars 2011 The Ark -tydligen en extra konsert med biljetter kvar!
18 mars Cookies N Beans - hörde att förra konserten var fantastisk!
Jag tror att jag nöjer mig med de här. Är man mer intresserad av vad som kommer till Katalin under våren så kan man gå in på http://www.katalin.com/




















0 kommentarer:

Skicka en kommentar