fredag 28 mars 2014

Den konstigaste boken jag någonsin läst...


På grund av stressen i mitt liv just nu så blir det ytterligare ett icke direkt stadsdelsrelaterat inlägg. Det blir ett "kulturinlägg" istället. Eftersom vi har rensat och städat lite här hemma på grund en mindre renovering så har vi varit tvungna att flytta på alla våra bokhyllor. Det var jobbigt men å andra sidan så upptäckte jag en del mycket intressanta böcker och så upptäckte jag en del böcker som var mer konstiga än intressanta. På bilden ser du nog världshistorians konstigare bok. Och jag har även sett en rysk filmatisering av boken. Och därför undrar jag, vad handlar boken egentligen om? Det måste finnas någon form av symbolik bakom boken för annars är den bara konstig. Någon som har några idéer?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar