tisdag 18 mars 2014

Kvinna rånades vid Resecentrum

Vad är det för skummisar som har börjat röra sig i Fålhagen? Strax efter 04 i lördags morse blev en kvinna rånad av tre män vid stationen: http://www.unt.se/uppsala/kvinna-ranades-av-tre-man-3045317.aspx. Det är jättetråkigt att höra sånt. För en av sakerna jag gillar bäst med Fålhagen (och hela Uppsala egentligen) är att man kan röra sig fritt alla tider på dygnet och inte behöva känna sig rädd. Det är så det ska vara! Men för någon vecka sedan gick jag ensam genom Centralpassagen på kvällen, och passerade då en kille som INTE gav bra vibbar. Jag som aldrig är rädd när jag går ensam annars började se mig omkring efter vittnen, så suspekt uppträdde han. Men ingenting hände i alla fall. Hoppas att det här rånet som hände i lördags var en engångsgrej.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar