onsdag 26 mars 2014

Fest på Vaksala torg

Vi var på väg till Tilltugg för att äta en fredagsmiddag och trots att det var helgen före löningen så var det massor med människor på Tilltugg. Vi fick plats vid "bardiskbord" som är helt perfekta om man bara vill springa in på Tilltugg och äta en snabb middag :). Tyvärr så la jag ut bilder på maträtterna direkt på Facebook så jag hade inga på datorn för att lägga ut här. Jag får göra det en annan gång och istället försöka koncentrera mig på det som jag faktiskt har bilder om. Någon form av fest på Vaksala torg.



Det var ett fredagsparty på Vaksala torg. Det började med lite musik och eld.



Medan vi satt och åt på Tilltugg så passerade någon form av demonstrationståg förbi oss med en polisbil sist i kön. Så det måste ha varit en föranmäld demonstration. Någon som vet vad det var för någonting? Jag vågar inte gissa så att jag inte blandar ihop olika etniska grupper för sådant är inte så snällt. 


Till slut var det mycket folk där och dans blev det också. Det verkade vara en glad demonstration. Mer sånt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar