fredag 24 januari 2014

Ommöblerat i Resecentrum

Tordes inte fotografera inne på Resecentrum häromdagen för jag värnar den personliga integriteten. Men bilder på bloggen gör inläggen mer levande. Jag upptäckte att man möblerat om inne på Resecentrum, "bänkarna" som stått på övre våningen är borta och de är flyttade ner till nedre våningen. Personligen tycker jag att det har varit en mycket bra förändring för det är ju främst där på nedre våningen som det saknats sittplatser. Bra där. Jag hoppas att det varit syftet med flytten och inte att man ska få bort alkisarna från resecentrum. I vilket fall som helst så har antalet väktare vid Resecentrum ökat, eller åtminstone så är väktarna mer synliga nu.

I fredags tog jag kortet nedan. Portmonnä, skruvmejsel och två pennor. Det ser ut som att man kastat ut alkisarna illa kvickt. En annan fundering är hur skitiga ventilationssystemet är, med tanke på hur mycket skräp det åker ner där. Men det är en annan fråga.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar