lördag 22 september 2012

Flytta hit - bostäder ute på hemnet nu!

Det är sällan jag vill flytta från vår nuvarande lägenhet men när jag såg det här objektet ute på Hemnet så blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att flytta. Drömkåken mitt i Fålhagen:
http://www.hemnet.se/bostad/radhus-5rum-falhagen-uppsala-kommun-oxelgatan-5d-4218917
Jag vet exakt vilket hus det är eftersom jag ofta springer mina off road-löppass förbi huset. Det finns en fin gräsmatta precis utanför huset. Det enda jag saknar är degen. Jag  fortsätter att drömma om huset.

Jag tycker att den här lägenheten också verkar intressant, även om jag skulle vilja göra om vissa saker för att flytta in. Det är för mycket furufärger och så verkar planlösningen inte vara helt optimal. Typ. Men annars är det en stor och fin lägenhet. Är det såna här som man beskriver med orden "villakänsla" för det var känslan jag fick även om lden inte ligger på bottenvåning:
http://www.widerlov.se/bostadspresentation-bilder/?cpxid=41SIO5376EOQRCQ5

Den här tvåan i Tripolis verkar vara väldigt praktisk och eftersom lägenheten ligger i Tripolis så är den även grymt snygg:
http://www.widerlov.se/bostadspresentation-bilder/?cpxid=425BI6442S74ODV5

Ännu en jättefin lägenhet i Fålhagen och den här lägenheten ligger i centrum fast ändå i Fålhagen. Radisson Blu-pulsen ett stenkast hemifrån. Närmare Resecentrum kan man inte bo om man bor i Fålhagen:
Nära Resecentrum

Det finns fler objekt för dig om du inte hittade det du letade efter. Kolla på Hemnet och sök på Fålhagen.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar