lördag 23 maj 2015

Cirkuslekparken och solen...

Ja, här skulle det varit en härlig bild på mina skor som ligger i solen vid cirkuslekparken och njuter av värmen men så blev det inte eftersom yahoo ibland fungerar lika bra som en statlig banks internettjänster. Jag lämnar för var och en att gissa vilken bank. Istället får ni njuta av den här bilden (skulle Yahoo mot förmodan lyckas leverera bilden till inlägget innan det publiceras så kan du bortse från det här stycket. Jag tvivlar på det)


Men oavsett teknikens begränsningar så vill jag göra reklam för cirkuslekparken där jag och sonen spenderat några soliga eftermiddagar. Det är alltid folk där och åldern på lekande barn är väldigt varierande. Det är kul! Vår son kanske inte leker så mycket själv än men han njuter av några grejer där och så gillar han att titta på andra, större barn, och se vad de gör. Inlärning genom observation typ. Själv passar jag på att ligga på mattan och njuta av den värmande solen! Absolut den bästa lekparken i Fålhagen eftersom solen når hela vägen ner :).

Det var ju i slutet av inlägget som jag kom på att jag kan ladda ner bilden från Facebook :). Perfekt...så här härligt kan det vara i cirkuslekparken...




0 kommentarer:

Skicka en kommentar