söndag 24 maj 2015

En presentidé


Jag är helt klart beroende av sociala medier och då framför allt Facebook. Niina kom på världens bästa present till mig. Hon beställde en bok om mitt sociala liv via www.mysocialbook.com. Hon tog det för de närmaste 10 månaderna och den blev 400 sidor tjock. Det blev ju ett jätteroligt minne för mig vad som hänt under året. Framför allt sedan barnet föddes. Jättekul! Det blir ju både bilder och statusuppdateringar som inkluderas. Jag bara väntar på att någon tjänst skulle erbjuda motsvarande grej för alla notes man skrivit på Facebook. Jag är uppe i drygt 2500 notes. Så här i efterhand inser jag ju att det är min dagbok, men vem orkar ta sig genom alla 2500 notes. Ingen. Det är därför jag hoppas att någon snart erbjuder den tjänsten...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar