måndag 18 oktober 2010

Affärslokalen i Fålhagen

Tyvärr så går det inte att bifoga bilder här just nu och därför blir detta inlägg endast i textformat. Jag kan inte låta bli att skvallra när jag ser någonting intressant. Jag har länge försökt få någon eller några att köpa affärslokalen som ligger i korsningen Ymergatan och St Göransgatan. Alltså jag äger inte lokalen utan jag ville bara att någon skulle utveckla den här stadsdelen och göra den ännu trevligare och då hade varit jättetrevligt med ett kafé mitt i Fålhagen. Mäklarfirman tyckte att lokalen skulle vara alldeles utmärkt som dagis. Nåväl, det verkar som om att varken mitt eller mäklarfirmans förslag gått hem hos de som eventuellt köpt lokalen. Den här affärslokalen var till salu rätt så länge men nu tror jag att någon har köpt lokalen för i morse när jag gick förbi där så såg det ut som att man hade gjort en undervisningslokal av det hela. Men målgruppen verkar vara vuxna eller åtminstone rätt så gamla barn. Vi får se vad det blir för någonting där! Spännande! Jag återkommer med rapporter om detta. Underbart när det händer saker mitt i Fålhagen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar