tisdag 19 oktober 2010

Munkar på Vaksala torg















Via Frestelse vill döpa min morgonpromenad till jobbet! Ungefär samtidigt som jag passerar Vaksala torg så parkerar den här munkbilen här. Jag gillar skarpt att man ökar utbudet av service på torget och att man har en konkurrent till Café on Wheels. Jag tror starkt att konkurrensen är det bästa sättet att utvecklas. Det är tur att bilen inte säljer munkar så tidigt när jag passerar torget för då skulle det nog blir några munkar för mycket i veckan. Men absolut superkul att det händer saker på torget! Välkommen till Fålhagen Munkbagar'n!!!

2 kommentarer:

Fru Puff sa...

Kan man få en munkrecension?!

Juuso sa...

Hmm, en bra idé! Ska ta och testa köpa en munk imorgon på vägen hem från jobbet. Tack för idén!

Skicka en kommentar