torsdag 21 oktober 2010

Munkbagar'n och de extra metrarna till jobbet...















Munkbagar'ns bil ligger väldigt bra till med tanke på att man är nästan tvungen att passera bilen om man bor bakom Vaksala torg eller pluggar på Vaksalaskolan. Efter att Fru Puff givit mig idén om att skriva en recension om munkarna här. Jag köpte en idag och jag är nöjd med smaken, för att vara "en uteservering" så måste jag nästan berömma munkarna här. De passade utmärkt till kaffet jag drack på jobbet medan jag åt munken.

Med tanke på hur många kalorier en sån där munk innehåller så var det bra att de automatiska dörrarna fortfarande inte fungerar så som de ska. Jag fick bete mig vanligt och tog en lite längre väg tillbaka till jobbet.




2 kommentarer:

Fru Puff sa...

Du skriver inte vilken typ av munk du smaskade på? Jag tror jag måste göra egen research (vilka ursäkter drar man inte till med för att få äta en munk?).

Juuso sa...

Ooops :). Jag tog en munk med massa strössel :).

Skicka en kommentar