lördag 7 maj 2011

Kom hem















Igår kväll ringde det på dörren. Eftersom vi bor i Uppsalas trevligaste stadsdel så gick jag naturligtvis och öppnade dörren trots att klockan var runt 19 på en fredag kväll och vi hade främmande hemma hos oss. Det var en kille från Comhem som frågade vad vi hade för tjänster från Comhem och jag svarade ärligt att allting hemma hos oss levererades av Comhem och att det nu fungerade mycket bra. Detta efter att man bytt uttag hos oss. Han nöjde sig med mitt svar och gjorde bara försiktiga försök för att sälja fler kanaler till oss. Vi fattade beslutet om att inte ha digitalbox överhuvudtaget eftersom bostadsrättsföreningens grundutbud täcker gott och väl vårt tv-tittande. TV:n är inte den viktigaste saken i vårt hus. Det är datorerna :). Dessutom så hinner vi inte titta så mycket på tv. Nu ska jag ta en promenad runt vår trevliga stadsdel som håller på att vakna, Solen skiner, fåglarna kvittrar och enstaka hundägare har redan rastat sina hundar i Frodeparken. Jag vet, för jag har redan varit på stationen. Early bird...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar