tisdag 31 maj 2011

Företag i Fålhagen












Den här annonsen hittade jag på AMS:s hemsida. Rent spontant kände jag att det var svårt att söka jobb hos det här företaget. Lyckas man söka jobbet enligt de ovannämnda förutsättningarna ska man nog omedelbart söka medlemskap hos Mensa. Vad har nu detta med Fålhagen att göra? Jo, om man inte klarar av att läsa AMS-annonser eller så kanske man tycker att det saknas en kategori på AMS, då kan man göra så som många fålhagenbor gjort: Starta eget! Båda Mitt i Fålhagen-bloggarna är även egenföretagare och gillar att hitta på nya projekt. Vi gillar det företagsamma Fålhagen! Det finns redan en hemsida, där du kan hitta många fålhagenföretag. Adressen dit är: http://företagifålhagen.webb.se/ . Vill du stödja dina lokala företagare så är det bara att se vad du behöver och hitta företaget på listan. Hemsidan håller på att uppdateras. En fråga Mitt i Fålhagen ställer sig är hur man skulle kunna göra mer reklam för alla företagen i Fålhagen och inte minst för de företagen vars "kontor" är lika med bostaden. Där har vi en utmaning för oss företagsintresserade här i Fålhagen.

1 kommentarer:

Roger sa...

Hej.
Jag hittade ett företag till idag, fönstermåleriet, och jag tror det finns många "dolda företag" hemma som inte "finns"
men jag jobbar på / roger

Skicka en kommentar