onsdag 18 maj 2011

Trådlösa nätverk




















Det är väldigt svårt att fika i Fålhagen. Mitt i Fålhagen vill inte heller sitta i någon kvarterskrog. Därför ska man ta sig till Tilltugg som är den trevligaste restaurangen i närheten. Härlig stämning, goda drinkar och man kan äta lagom mycket. Detta inlägg ska dock inte handla om Tilltugg mer än lite på utkanten.

Mitt i Fålhagen håller på att undersöka vad folk har döpt sina routers till. Oftast har folk inte orkat byta namn och routern heter precis det som den gjorde när man köpte den. Mitt i Fålhagen kunde inte låt bli att skratta när vi upptäckte följande roliga trådlösa nätverket mitt under ännu en Tilltuggsmiddag: "Gratisinternetochmanfårvirus" :).


2 kommentarer:

hanna sa...

haha för det vill man ju surfa på;)

Anonym sa...

Själv undrar jag vem som hade/har det trådlösa nätverket vid namn Ghettobajsnet på S:T Göransgatan

Skicka en kommentar