söndag 6 januari 2013

Fotvård för de bekväma


Niina tyckte att mina löparfötter hade blivit för äckliga och därför köpte hon en julklapp till mig. Hon ville att jag skulle gå till Uppsala Medicinska Fotvård. Det var där jag var och jag är väldigt nöjd med resultatet. 9 av 10 tår ser trevliga ut igen. Nu har mina fötter fått vård och jag ska försöka ta bättre hand om dem framöver. Om du också behöver vårda dina fötter så klicka här så kommer du till Fålhagens närmaste fotvård: http://www.uppsalamedicinskafotvard.se/


På Bilden under ser du min nagel & tå efter marathonloppet i Istanbul. Nageln hade gått i bitar, fastnat på olika ställen i tån och självklart hade jag fått en stor blåsa också. Men men...sånt går över. Men jag ska ta bättre hand om mina tår.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar