fredag 25 januari 2013

Wi-fi nära Sivia torg

Vi besökte Café Dwell för ett tag sen. Deras kaffe var riktigt bra och bakelsen var inte heller så tokig :). Ibland vill jag bara kolla om det finns gratis Wi-fi på caféer som jag besöker. Tyvärr så hittade jag inga gratis uppkopplingsmöjligheter på caféet men jag upptäckte ett roligt nätverk: Pretty fly for a wifi :). Superroligt och kreativt. Vi hade Ge fan FRA ett tag men heter någonting annat nuförtiden :). En kompis har ett nätverk som heter Al-Qaida. Jag har ju sagt till hen om att det kanske inte är så bra :). En kväll när Mitt i Fålhagen var på Tilltugg (ännu en gång :)) så upptäckte jag ett roligt nätverk: Gratismendufarvirus. Ja, loggar man in där så kan man inte säga att man inte blivit varnad. Har du några roliga nätverk nära dig i Fålhagen?

Happy löning!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar