söndag 26 maj 2013

CL-finalen i Fålhagen


Jag ska erkänna att igår kväll såg jag mer framemot NHL-slutspel än CL-finalen. Jag är ingen fotbollsälskare. Därför var jag ute med kaninen på kvällen. Jag och kaninen hade det väldigt trevlig ute. Det är inte ofta man hör högljudd sportglädje i Fålhagen men igår trodde jag att det var målfest på Wembley medan jag var ute med det söta djuret. När jag väl kom in så blev jag överraskad över att det stod 0-0. Så kan det tydligen vara med fotboll. Vackert spel utan mål.

Kanske berodde ljudnivån i Fålhagen på att kvällen var somrigt varm. Det var underbart att gå runt i Fålhagen först och sedan njuta av sena kvällen på gården med kaninen. Igår kändes det som att det är sommar. Skönt för vintern var lång i Fålhagen.

5 kommentarer:

Scribo sa...

Hej bloggen Mitt i Fålhagen.

Förlåt att jag byter ämne men jag måste ställa en fråga: har ni stängt av ert rss-flöde eller feed?

Jag följer massor av bloggar och läser dem i en rss-läsare för att underlätta det hela. För någon månad sedan reagerade jag på att ni inte dök upp i flödet längre och tänkte att nu var det ännu en blogg som tröttnat.

Igår städade jag bland prenumerationerna upptäckte att ni inte alls hade lagt av. Jag tycker ni har en fantastisk blogg och vill fortsätta att läsa den. Nu är det nästan omöjligt utan en feed då jag följer över hundra bloggar. Är det ett medvetet val att stänga av flödet?

Juuso sa...

Hej!
Jaha, det är absolut inte medvetet :). Jag höll på med att försöka få bloggen att fungera bättre på mobilen. Det kan vara mitt fel. Jag ska kolla detta och om jag inte lyckas lösa det så får jag ta det min it-support Niina :).

Scribo sa...

Härligt! jag har kollat upp flöderna och det går alldeles utmärkt att prenumerera på kommentarer: Det betyder antagligen att det inte är ett tekniskt problem. När det gäller inlägg är det däremot stopp.

Juuso sa...

Jag undrar om det fungerar nu?

Scribo sa...

Tack, nu är rss-flödet igång igen :)

Skicka en kommentar