onsdag 29 maj 2013

Reklam i påse


I höstas låg det en hög med reklam under en balkong på vår gård. Jag var tvungen att ringa företaget i fråga och påpeka olämpligheten med detta. Ingen hade frågat om lov. Det löste sig smidigt efter ett samtal vilket var bra. Numera så ser man de vita högarna i korsningen Frodegatan och Salagatan och så borta på Rimbogatan. I måndags gnällde jag över trottoarpratarna och idag är dags att gnälla om påsar med reklam i. Jaja, kanske håller jag på att bli en grinig gubbe men det är väl passande eftersom jag numera tävlar i veteranklasser :).

Apropå reklam så funkar det bäst på Facebook. Det är bara att skriva en statusuppdatering med någonting som man behöver göra, ta reda på eller så och inom kort dyker det upp en massa reklam om just det ämnet. Det är väldigt effektiv marknadsföring, åtminstone så lockar den mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar