måndag 27 maj 2013

Fålhagens IP ikväll


Bilden ovan är inte från Fålhagens IP utan från Cheverny där jag sprang ett trevligt maratonlopp i april. I bakgrunden ser ni slottet som är inspirationskällan till slottet i Tintin-böckerna. Författaren censurerade bort delar av slottet, oklart varför. Ni ser bloggaren på foto för andra gången på kort tid och jag lovar att sluta posta bilder på mig själv framöver om inte någon välmotiverad anledning finns.

Idag hade jag en magisk kväll på Fålhagens IP. Allting flöt på väldigt enkelt. Spåret runt Fålhagens IP är 1,2 km och ikväll var det väldigt många som var ute och sprang. Det var jättekul! Snälla fålhagenbor, fortsätt springa på Fålhagens IP oavsett årstid och väder för ibland har jag sprungit väldigt ensam på spåret.

Jag testar att posta länken om mitt träningspass med massor med information om mig.
Untitled by dumas1976 at Garmin Connect - Details

0 kommentarer:

Skicka en kommentar