måndag 6 maj 2013

Hitta ut.nu - kartan uteblev men men...


Den 27 april skulle vi fått hittaut.nu-kartan men den kom aldrig hem till oss. Lyckligtvis så gick det att ordna kartan på ett annat sätt så nu är jag igång. Har inte du heller fått kartan så här har du länken till närmaste stället där du kan hitta kartan: http://www.hittaut.nu/uppsala/har-finns-kartan
Jag kommer att tokcykla och -springa runt Uppsala för att hitta kontrollerna. Endast en kontroll ligger i Fålhagen. Jag säger inte var :). Gå ut och hitta den.

Bilden oven  är från Åland där årets Uppsala möte gick av stapeln i slutet av april. Jag var där och sprang och det var superroligt. Jag gillar löpning men orientering måste vara meningen med livet :).Tyvärr så blev söndagens orienteringspass inte lika rolig eftersom jag krockade med en fingertjock gren och det började blöda ordentligt precis under ögat så jag valde att avbryta. Men nästa år kör vi igen :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar