lördag 1 juni 2013

Uppsala 86ers och McMahon


Jag tror att den här fålhagenbon kommer att åka till Friends arena för första gången när det är dags för årets final i amerikansk fotboll för det verkar finnas goda förutsättningar för att Uppsala 86ers går långt i slutspel i år. Den här säsongen spelar inte Uppsala 86ers sina hemmamatcher på Österängs IP utan jag måste ta mig till Studenternas för att se kvalitetsfotboll för det kommer det att bli när den NFL-meriterande QB:n kommer att bära Uppsala 86ers på sina erfarna axlar. Med en mycket övertygande vinst i en träningsmatch mot Stockholm Mean Machines har åtminstone mina förväntningar höjts. I år smäller det! Lycka till Uppsala 86ers med säsongen 2013. Nu kör vi! Jag kommer att se alla hemmamatcher.

Texten ovan skrev jag direkt efter träningsmatchen. Ni förstår min chock över att NFL-QB:n kommer att vara borta hela säsongen på grund av en knäskada :(. Mycket tråkigt! Men...ett riktigt lag klarar av missöden och blir starkare utav dem, eller hur 86ers? Nu kör vi!

Förresten, om ni ska till Studenternas så räkna med att det kan bli broöppning just då så ha lite marginaler så ni inte råkar ut för det som jag gjorde här...


0 kommentarer:

Skicka en kommentar