måndag 21 oktober 2013

En fålhagenbo (jag) sammanfattar sommaren

Sommaren i Fålhagen var bra men i år sökte vi spänning på annat håll. Att besöka San Francisco har varit min dröm länge och i somras var vi där. Jag kan rekommendera audiotouren runt Alcatraz för den är riktigt bra! Bra tempo och lagom med informativ. Det var dit Al Capone hamnade till slut.



Vi körde bil från San Francisco via Los Angeles till Chicago där Al Capone gjorde sin karriär som yrkeskriminell. Chicago var också en trevlig stad som jag kommer att minnas länge.


Det var inte bara vi som var i USA, även Madde var där och "avslöjade sin babylycka - dök upp utanför sitt hem"...Jodå så att, jag kan tänka mig många mer konstiga ställen att visa sin babylycka. 


Underbart med raggare i stan! Roligt att titta på gamla amerikanare cruisa genom stan. 


Sista april var så kall att det var väldigt tomt i slottsparken. Poliserna sa att man inte fick dricka alkohol i parken. Hmm..jag hoppas att de höll den linjen hela sista april ;). Någonting säger mig att den linjen är aningen svår att hålla under Valborg i Uppsala. 


En magisk kväll i Fålhagen. Underbart. Sommaren var verkligen helt underbar i Fålhagen. 



Kaninen tyckte att sommaren var underbar! Det regnade så lite att det känns som att vår kanin i princip spenderat hela sommaren på balkongen och njutit av solen. Jag förstår inte hur hon kan ligga frivilligt i +40 grader.

Det här var en kort sammanfattning av vår sommar. Fålhagenbo, vad har du gjort i sommar?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar