fredag 11 oktober 2013

Vallbydungen utvecklas


Jag hade en träningsfri dag för en vecka sen och då passade jag på att ta en promenad runt Fålhagen. Tidigare i år skrev jag om att man höll på att gräva borta vid Vallbydungen och jag spekulerade att det skulle bli fiber i Fålhagen men så blev det inte. Här ser du vackra höstbilder på vad som ser ut att bli en häftig lekpark för barnen. Den ska vara klar under hösten 2013 så håll koll på detta.



Det var några andra inlägg som fick går före detta inlägg så då hann jag göra en uppdatering av utvecklingen i Vallbydungen. Snart är det nog klart. Lite tråkigt att lekparken blir klar precis före vintern. Lite tokigt men å andra sidan väldigt bra att man satsar på barnen i Fålhagen. 


Och medan barnen leker i cirkusparken så kan vuxna sitta här och fika. Perfekt! 



0 kommentarer:

Skicka en kommentar