tisdag 1 juli 2014

Fem år i Fålhagen


Tiden går fort. Nu har vi bott fem år i Fålhagen och nästan lika länge har vi haft bloggen. Eftersom jag har hört saker är nya i ungefär fem år men att därefter kan man börja återanvända sina inlägg och texter. Det är inte tanken bakom vår blogg. Inte just nu i alla fall. Däremot tänkte jag passa på att i sommar återposta några av de mest intressanta inläggen om Fålhagen så den här julimånaden kommer du att kunna uppdatera dig om Fålhagen om du nyligen flyttat hit eller om du bara är nyfiken på vad som hänt i Fålhagen. När vi flyttade hit för fem år sen så visste vi ingenting om Fålhagen. Nu vet vi en hel del och det är trevligt med aktiva bloggläsare som tipsar om saker och påpekar att man skrivit fel. Det är viktigt att någon kontrollerar det man skriver. Det visar intresse för att det ska vara rätt.

För fem år sedan var det väldigt inne med att starta bloggar. Idag är det kanske inte riktigt så längre utan det är mer sidor man likar på Facebook och så vidare. Jag gillar att blogga så jag hoppas att jag orkar fortsätta med det även i framtiden. Sommarrepetitionen om saker de senaste fem åren ger mig lite semester också. Det behöver man. Ha en skön julimånad och läs om Fålhagen.

1 kommentarer:

Eva Berglund sa...

Grattis!

Skicka en kommentar