fredag 26 december 2014

Min favoritdel av Fålhagen


Det är fantastiskt att bo i Fålhagen, och att vara föräldraledig. Det är faktiskt en mycket bra kombo. När jag inte sitter på Fålhagens konditori eller Wayne's Coffee i Stationsgallerian, så är jag med ganska stor sannolikhet ute på en barnvagnspromenad någonstans i Fålhagen. På bilderna ser du min favoritdel av Fålhagen. Husen är så vackra och man kan njuta lugnet. Här kommer jag nog att passera flera gånger under den sista månaden av föräldraledigheten innan det är det åter är dags att jobba. Men bara i tre månader. Sen tar jag mina nästa tre månader. Vi kör 3+3+3+3 och det fungerar fantastiskt bra. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Är fålhagens konditori värt ett besök?

Juuso sa...

Jag tycker ju det. Det är trevligt att sitta där efter en barnvagnspromenad :). Det finns inte många sittplatser dock.

Skicka en kommentar