onsdag 10 december 2014

Ny barnaffär i Fålhagen

I linje med min känsla av att det blir fler och fler barnfamiljer i Fålhagen har nu en ny barnaffär öppnat i Fålhagen mitt emot Vaksala torg. Än så länge har jag bara fönstershoppat men det verkade finnas gott om fina saker. Jag tittade särskilt på träleksakerna och tänkte att sonen kanske ska få nån fin träleksak i julklapp. Affären säljer även barnvagnar, vilket är kul för när vi skulle köpa barnvagn ville vi köpa från en affär i stadskärnan för att gynna dem istället för externa köpcentra. Fast det visade sig vara väldigt ont om barnvagnar i centrum. Och sen blev det ändå en begagnad vagn, men det är en annan historia :). Men i helgen har jag i alla fall tid att gå och titta närmare på den här affären, som heter My store by M.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar