lördag 6 december 2014

Så här är en perfekt morgon i Fålhagen


Nu har jag kommit in i det här med föräldraledigheten och livet som föräldraledig. Jag och sonen brukar ta långa barnvagnspromenader på morgnarna och då ser jag alla fålhagenbor som ska till  jobbet eller till skolan. Då känner jag att det är väldigt skönt att vara föräldraledig. Och då beror inte det på att jag inte gillar mitt jobb utan snarare på att det är väldigt trevligt att vara föräldraledig :).

På något konstigt sätt så slutar många av våra barnvagnspromenader på Wayne's Coffee. Helt perfekt plats för oss att ta lite fika (kaffe och tiramisu). Om sonen sover så hinner jag även att surfa lite på nätet. Jag gillar att ta det lugnt och fika på Wayne's coffee. Nu väntar jag bara på att man fixar ett skötbord till toaletten i Stationsgallerian. Då kommer jag och sonen häcka där hela dagarna :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar