lördag 16 april 2011

Dagens kändisskvaller


Jag är inte mycket för TV och kändisar, men några vars tv-program jag alltid tittar på är Simon och Tomas. Därför blev jag glatt överraskad igår. Jag gick nämligen till Sushi Yama som så många andra Fålhagenbor, för att hämta lite take away-sushi som vi skulle avnjuta på vår balkong med vitt vin. Tyvärr satte ju den iskalla blåsten stopp för de planerna, men sushin var god ändå. Hur som helst så stod jag på Yama och väntade på att min sushi skulle bli klar, när en tjej kommer in som också ska köpa sushi. Hon frågar: Är det sant som folk säger att Simon och Tomas har inrett här, eller är det en myt? Killen som jag tror är en av ägarna svarar: Jodå, det är sant. De har inrett både här och caféet (=Coffehouse by George som ligger precis bredvid). Hon: Är du nöjd? Han: Ja, det är fint. Men dyrt.

:) :) Nu förstår jag varför Yama är så snyggt och fräscht inrett!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar